Kysymys: En ole päässyt viikkoon kirjautumaan tilille. Tinderissä lukee, että ”vahvistuskoodi lähetty”, mutta koodi ei tule perille. Viimeisen kerran, kun koodi lähetettiin, niin se ei kelvannut. Olen ollut monesti yhteydessä Tinderin tukeen, mutten ole saanut vastausta. Mitä neuvoksi?
Vastaus: Tämä on välillä vastaan tuleva ongelma, jonka voi pilkkoa muutamaan osaan.
Aloitetaan vahvistuskoodista, ja siitä, miksi se ei tule perille.
Mikäli Tinder näyttää viestin ”vahvistuskoodi lähetetty”, mutta puhelimeen ei koodia tule, on ongelma todennäköisesti (ja helpoiten ratkaistavissa) oman puhelimen Tinder-sovelluksessa tai puhelimen verkkoyhteydessä.
Jos netti sinänsä toimii normaalisti, kokeilisin ensimmäiseksi pysäyttää sovelluksen ja poistaa välimuistitiedot.
Tämä onnistuu Android-puhelimella menemällä
- Asetukset
- Sovellukset
- Tinder
- Pakota lopetus
Tämän jälkeen käynnistetään Tinder normaalisti uudelleen, annetaan puhelinnumero ja odotetaan koodia.
Jos tämä ei auta, seuraavaksi kokeilisin sovelluksen asentamista uudelleen.
- Asetukset
- Sovellukset
- Tinder
- Poista asennus
Kun Tinder on poistettu, asenna se uudelleen puhelimen sovelluskaupan kautta. Ja koita kirjautua sisään.
Näin toimien on varmistettu se, että puhelimen verkkoyhteydessä ei ole vikaa, lataahan se sovelluksen normaalisti, eikä sovelluksessa ole ohjelmavikaa, koska asennus on juuri tehty.
Mikäli nämä eivät auta, voit koittaa kirjautua Tinderiin nettisivujen kautta.
https://go.tinder.com osoitteessa aukeaa sovellusta vastaava kirjautumisnäkymä, johon syötetään puhelinnumero ja kirjaudutaan sisään. Jos tätäkään kautta vahvistusviestiä ei tule, ei vika enää voi olla puhelimessasi (paitsi jos jostain syystä puhelimesi ei suostu vastaanottamaan tekstiviestejä) eikä viesti siksi tule perille.